Головна » Книга скарг [ Додати запис ]

Блокнот для скарг, від www.obus.at.ua

Ім`я *:
Email *:
WWW:
ICQ:
Місто:
Код *:

Сторінки: 1 2 3 ... 6 7 »
Показано 1-15 з 103 повідомлень
103. Наталія Миколаїівна   (07.07.2015 10:15)
Місто: Рівне
Прошу вас розробити маршрут, який би проходив через вул. Гагаріна, Міцкевича або Коновальця , а саме : обов'язково перетинав вулицю- Кн. Володимира, адже там як у плані зупинок, та к в плані "проблемна зона" у плані міста, так само як і на Кавказькій( де нічого взагалі не іздить ). Для людей, що живуть втому районі справжні тривалі походи - 20-хвилинні маршрути до найближчих тролейбусних зупинок.
Проживаю на Кн. Володимира і знаю як важко пенсіонерам іти до Кінопаплаціу Україна, щоб сісти на тролейбус, або навпаки від Центральної зупинку довго йти до Облдержадміністрації , потім важко підніматися під гірку. Дуже вас прошу розглянути і посприяти утворенню нового маршруту і створенню 1 або 2 зупинок у квадраті вулиць : Кн, Володимира- Міцкевича- Кавказька -Коновальця!!!Дякую заздалегідь. Сподііваюсь на вашу компетентність , правильне і зручне для для людей розміщення маршрутів , а також на ваші можливості .З надією на розуміння, Наталія Миколаївна.
Відповідь: Фінансування, для розвитку електротранспорту України - відсутнє. Хоча є великі переспективи маркетингу, розвиток у розширенні контактної мережі та відкриття нових маршрутів. Як тільки програма розвитку запрацює, одразу ж буде втілюватись в життя дані проекти. Слідкуйте за інформацією на сайті.

102. йцук   (04.07.2015 16:18)
Місто:
На сайте ошибка. График движения от 2.03.2015, а у вас написано 2014.
Відповідь: Дякую за вказання похибки. Відкоректовано.

101. Катерина   (03.07.2015 13:35)
Місто: Рівне
03/07/2015 Той самий маршрут той самий кондуктор що у зверненні 99-100. Та мабуть покарання не було достатнім тому що людина не зробила ніяких висновків і привселюдно почала до мене чіплятись і хамити, розповідати що їй було смішно читати моє звернення. Розумна і вихована людина зробила б висновки і мінімум мовчала б, максимум вибачилась би.
Якщо керівництву смішно читати як пасажирам хамлять , то посмійтесь ще і з цього звернення!!!
Але прошу прибрати даного кондуктора з маршруту №1.
Відповідь: в розгляді...

100. Катерина   (23.05.2015 15:31)
Місто:
(...продовження до попереднього) Прошу прийняти міри і надати відповідь у 10 денний термін про вжиті заходи , оскільки людина на роботі і має мати здачу з будь-якої купюри , а не кричати на весь тролейбус що я неправильно виховую дітей і так нахабно поводитись та обзивати пасажирів. Вийшовши з тролейбусу моя дитина віком 8 років розплакалась!!! До того ж хочу повідомити що аналогічне звернення буде також подане мною до Управління захисту прав споживачів у письмовій формі!
Відповідь: Приносим вибачення! Певний конфлікт поставлений до обговорення та покарання.

99. Катерина   (23.05.2015 15:30)
Місто:
22/05/2015 маршрут №1 тролейбус №101, кондуктор жінка віком 30-35 років, коротке рудувате волосся . Їхала о 19 год з дитиною шкільного віку. Дала кондуктору 100 грн і 25 коп. Кондуктор сказала в неї немає здачі шукайте інші гроші. Я відповіла що іншої немає , на що почула хамство типу " це твої проблеми іди шукай або їдь маршруткою " . Я запитала " мені вийти бо у вас немає здачі?" Відповідь була - " ти знаєш що проїзд 2,25 то маєш шукати гроші щоб оплатить!". Кондуктор пішла вкінець тролейбусу так і не взявши з мене оплату, але продовжуючи лаятись. Інша пасажирка розміняла мені купюру 100 грн на 2 купюри по 50 грн. Коли кондуктор повернулась,я дала їй 50 грн і 25 коп а вона пішла з моїми грошима нічого не сказавши. Я попросила у слід дати мені здачу і отримала відповідь: " Зараз! Піду по 1 гривні нарахую! " .....
Відповідь: -=-

98. Тетяна   (20.05.2015 13:12)
Місто: Рівне
20.05.2015. Водій тролейбусу №114 маршруту 1, на с.Ювілейному зупинка кірпічного заводу в сторону міста.Час приблизний 9:00 - 9:10 повів себе аморально відносно хлопця, який хотів зайти в тролейбус на передні двері за мною.Водій прищемив мені дверима сумку,а йому ногу.Хлопеьі відразу постукав у вікно тролейбуса,двері відкрились та закрились.Відчинивши двері,що білі себе водій сказав,що двері не для входу а для виходу,та сказав хлопцеві "гуляй Вася".І пояснивши хлопцеві,що йому все одно кому він буде казати про інцидент у дуже грубій формі.Я вирішила підтримати хлопця,бо на мою думку такі водії неповинні працювати на маршруті. Надіюсь хлопець звернеться до Вас.Будь ласка прийміть міри для профілактики поведінки водіїв.Напевно пора звертатись у місцеві ЗМІ ,а то міри прийняті для одних не стають уроком для інших.Дякую
Відповідь: Прийнято міри

97. Ваня   (15.05.2015 15:04)
Місто:
Ці "нові" польські тролейбуси взагалі жахливі,а жахливі тому,що не зручні.......не зручні сидіння,в кінці салону ноги дуже тісно впираються,а хто більший то взагалі не влазять.Самий норм.поляк це №168.
Не купляйте більше таких типу 162,163,164,165,166,167,169.
І не один я возмущяюсь....незадоволення інших я теж чув.
Відповідь: Обов"язково було писати одне й теж 5 разів?

96. Ваня   (07.05.2015 22:17)
Місто:
В мене склалася певна думка щодо нових польських тролейбусів: ці тролейбуси(вибачте на слові) гавно.
Пояснюю чому: 1.Не зручні сидіння;
2.На самих останніх сидіннях,щоб сісти біля вікна,нада сидіти боком,бо ноги не влазять.
Не купляйте більше таких...краще на ті гроші відремонтуйте 2 гармошки.

95. Ваня   (07.05.2015 16:02)
Місто:
Я так собі подумав щодо нових польських тролейбусів і в мене склалася така думка: ці тролейбуси справжнє (вибачте за слово) гавно.
Поясню чому: 1.Незручні сидіння;
2.На задніх сидіннях сидіти зручно тільки посередині,по краях ноги просто не влазять.
Не купляйте більше таких...за ті гроші краще гармошкі відремонтуйте.

94. Рома   (23.04.2015 10:12)
Місто:
23.04.2015. Тролейбус 134 за маршрутом №10. 10.30 год. с.Ювілейне. Кондуктор відмовлялася прийняти кошти за проїзд, де були копійки номіналом 1 та 2 копійки, аргументуючи це тим, що дані монети вилучені з грошового обігу України. Прокоментуйте, будь ласка, цей випадок.
Відповідь: Приносимо вибачення за інцидент. Номінал 1 та 2 копійки не вилучені з обігу НБУ...

93. Олег Сулятицький   (20.04.2015 10:33)
Місто: Рівне
Чи не можна "довго-міри" які їздять на маршруті 2 (здається 5 штук їх), перекинути на маршрут 10, де кількість пасажирів перевищує будь які норми.
P.S. можна було б таких ще докупити, або подібних.
Відповідь: Тих 5 штук, уже давно не має, залишилось 2, як уже писалось, вони на безнадійній консервації...
Пасажиропотік дійсно великий, в даний момент шукаються шляхи вирішення цього нюансу .

92. Ольга   (13.04.2015 18:49)
Місто:
11.04.2015 біля 15 години їхали маршрутом № 10 тролейбус за номером 165. Водій на зупинці напроти магазину "Каштан" не почекав, коли всі люди вийдуть закрив двері, відповідно зажав дверима старшу людину - мого батька. Тролейбус був майже порожній і водію нічого не заважало бачити люди виходять чи ні. Підкажіть хто навчає правилам ваших водіїв. Можливо водій має поганий зір, тоді питання для чого тоді такий водій. Він возить не худобу, а людей. Прошу керівництво краще підбирати персонал.
Відповідь: Скрага була переглянута, міри прийняті

91. Олександр   (07.04.2015 08:21)
Місто: Рівне
07.04.2015 8:30 ранку маршрут №10 тролейбус за номером 146! Водій з автовокзалу по селище Ювілейне спромігся порушити правила перетину перехресть тричі ( проїзд на забороняючий колір світлофору) та протягом усього маршруту непам"ятав про ЯКІСНЕ надання послуг, щоразу рушаючи чи гальмуючи заставляв пасажирів буквально ЛІТАТИ по салону! на зауваження не звертав уваги! Кондуктор на вимогу пасажирів вплинути на водія відреагувала неадекватно! Цікавить за що гроші платимо?? чи можливо мало? Скажіть чому тоді не продають "Квиток на проїзд у міському транспорті як бидло" ціна питання 1.50 та "Квиток на проїзд у міському транспорті комфортно" і виставте на нього ціну! Думаю він користуватимется популярністю так як подібні порушення з сторони водіїв ой не рідкість!!!
Відповідь: Тролейбус №146 в цей день працював на маршруті №7, Ви щось наплутали. Тому міри не прийняті.

90. Городок   (05.04.2015 11:27)
Місто:
(0362) 23-17-76 - позвонив в неділю 05.04.2015, привітався просто хотів взнати чи ходить 6 тролейбус, у відповідь хамський голос старшої жіночки і таке враження, що я гріх зробив, що їй подзвонив, навчіть диспептчерів вічливості
Відповідь: Міри прийняті

89. рівне   (02.04.2015 12:52)
Місто:
Хрен Вам на 10-ку 150 машину, вона і на 7 прекрасно використовується. Вам еа Ювілейне і так два маршрути через все місто поставили, аз Північного 8-ку зняли.