Богдан Т601.11 прийшов в Рівне на випробування на 10 днів. Сперш була обкатка, а потім тролейбус працював на маршруті.
Про модель Як усе починалося
Тролейбус Богдан Т601-11 фактично побудований на конструкції автобуса Богдан А-601.
При цьому габаритні розміри тролейбуса майже не змінилися. Довжина
складає 10.62 метра, висота — 3,2—3.5 а ширина була збільшена спершу до
2.45м, потім — до 2.55 метра. Випуск цих тролейбусів планувався ще з 2007 року, проте серійно вони почали випускатися у кінці 2008 — початку 2009 року. До 2010 року «Богдан»
планує випустити до 9000 тролейбусів і автобусів А-601-2, з корпусу
яких виробляється Т601-1. Тролейбус Т601 і автобус А601 складали
декілька заводів: Isuzu — кермова система, панель приладів та сидіння. Сидіння зроблені подібно до ЕлектроЛАЗ-183,
проте вони зроблені як одне велике у передній частині тролейбуса (що
викликає неприємності для двох людей, що сидять на ньому, адже одне
велике місце у три рази менше за 2 малих). Більшість корпусу
змодельована у ЛАЗу і тролейбусів«». Педальна система була також створена ЛАЗом. Деякі деталі були також взяті з БелАЗу і МАЗу.
Нині у розробці Богдан Т601-12 (обіцяє збільшити реальну максимальну
швидкість до 125 км/год) і Богдан Т801-10 (15-метровий трьохосний).
Сама модель була створена напередодні чемпіонату Євро-2012
через проблему омолодження тролейбусного парку. Тролейбус буде
збиратися у Києві і на Луцькому Автобусному заводі спільно з
корпорацією «Богдан».